Bakı Rus Evində fotoqraf Sergey Prokudin-Qorski və onun XX əsrin əvvəllərində Azərbaycanda çəkdiyi rəngli fotoşəkillərinə həsr olunmuş sərgi və mühaziri keçirilib.
AMEA-nın Arxeologiya və Antropologiya İnstitutunun tədqiqatçı Rüstəm Hüseynov Sergey Prokudin-Qorskinin istifadə etdiyi üçrəngli fotoqrafiya üsulundan, onun irimiqyaslı foto layihəsi və 1905-1915-ci illərdə Azərbaycanda çəkdiyi fotoşəkillərdən danışıb. Onun arxivinin və irsinin taleyinə xüsusi diqqət yetirilib.
Qeyd olunub ki, Sergey Prokudin-Qorski bir rəssam və alim kimi böyük istedadını “olduğu kimi” tutmaq və məqsədə çatmaq üçün böyük enerji sərf edib. Nəticədə isə yalnız bədii fotoqrafiya artefaktı deyil, həm də tarix üçün əvəzolunmaz sübutdur, çünki fotoqraf memarlıq abidələrinə, xalq həyatına və geyimlərə əsas diqqət yetirirdi. Azərbaycan tarixi ilə maraqlananlar üçün Sergey Prokudin-Qorskinin irsi təkcə Bakının rəngli fotoşəkilləri ilə deyil, həm də 20-ci əsrin əvvəllərində Azərbaycanın regionları və əhalisinin nadir fotoları ilə maraqlıdır.
Rəssamlıq istedadına malik olan Prokudin-Qorski hələ də Azərbaycana xas olan detalları parlaq xatırladaraq, əhalinin həyatının maraqlı eskizlərini çəkir. Fotoqraf Sergey Prokudin-Qorskinin əsərləri bədii dəyəri ilə yanaşı, bu gün Azərbaycan tarixi üçün nadir fotosənədlər kimi böyük əhəmiyyət kəsb edir.
Tamaşaçıların böyük marağına Saatlov və Salyanın rəngli fotoşəkilləri, eləcə də sənayeləşmənin ilk obyektlərinin fotoşəkilləri səbəb olub.